sander
600 USD, ja das een hoop geld maar nog steeds stukke goedkoper dan een wavelan connectie van bv. Indosat
Ik betaal nu 3,25 Miljoen IDR voor 64Kbps down en 32Kbps up.
In het begin een hoop gezeik gehad want we zaten net op een nieuwe hotspot. Nu werkt het perfect. Onze downstream is bijna altijd 128Kbps ipv. 64 en upstream schommelt tussen de 32 en 64 Kbps.
PS. pc gesloopt? De invoerrechten op electronica ( ook computers ) zijn afgeschaft alhoewel dat alleen geld voor nieuwe apparatuur. Je hoeft alleen 10 procent btw te betalen en dan is het 100 procent legaal :-)
enige maanden geleden heb een kennis voor mij een SUN Ultra10 mee genomen. De duane kent SUN niet. Hij had ook een basgitaar meegenomen en de duane wijs gemaakt dat het geen computer is maar dat hij z' n gitaar erin kon prikken en al z' n sampels erop stonden etc. Duane geloofde het en hij mocht doorlopen :D
Groeten,
Sander
spitfire
Kan ik wel gewoon een schotel kopen en aansluiten op de pc om FTA satellietkanalen te ontvangen? Is een schotel met LNB kop duur, of moet ik de kop ook in mijn koffer stoppen?
sander
Pak Wongso,
Nee dank je. Heb 1 keer channel 11 gehad voor een paar maanden. De download speed was goed, maar de upload was bijna altijd 0.0Kbps en ik moest inbellen via telkom om files te uploaden. Reactie van channel11 na een telefoontje was dat hun bandbreedte vol was. Dat probleem hebben ze in de paar maanden nooit op kunnen lossen.
Z' n 6 maanden later was ik in een internet cafe in kuta. De upload was daar ook 0, ik keek even wat de dns was en ik zag channel-11 staan.
Ze zijn *goedkoop* in vergelijking met andere maar als de upload 0 is heb ik er niks aan, daarnaast zit mijn kantoor in ubung (Denpasar barat) en dat coveren ze niet.
Groeten,
Sander