op zoek naar woon plaats

gingerphoenix

New Member
Feb 9, 2010
2
0
1
hallo iedereen,

Ik ben net een week in Bali voor een nieuwe baan. Woon al meer dan 20 jaar in Indonesie en ben net verhuisd. Mijn kantoor is in Seminyak en ik logeer tijdelijk bij een vriend in Kerobokan.

Het is natuurlijk hartstikke fijn om bij een vriend te kunnen logeren maar ik hoop toch een eigen stekje snel te vinden. Helaas is mijn budget niet zo groot. Kan geen waanzinnige dure villa veroorloven. Ik hoor wel eens verhalen over luxe KOS maar heb er nog geen een kunnen vinden. Mijn budget is ongeveer 3 juta/maand

Wie kan mij helpen?

Phoenix
 

MiSO

Member
Jul 29, 2009
400
0
16
Hey Phoenix, er is een vrij nieuwe topic van iemand met dezelfde vraag als jij, ook in Seminyak. Heb je het al gelezen? Kijk anders op noticeboards bij Cafe Moka ofzo. Good luck!
 

Pa_Yan

Member
Dec 9, 2005
108
0
16
Jalan Dhyana Pura 7X, schuin tegenover Bahiana. Een kennis heeft er tot 1 februari gewoont en het kostte 18 miljoen per jaar of 1,8 miljoen per maand. Het is een erg simpele woning met 1 slaapkamer, kleine tuin. Er staan 2 woningen in het hofje. Als er niemand is kun je in de levensmidelenwinkel aan de rechterkant vragen naar pak of ibu Desi.