homestay in padang bai - bali

remcok

New Member
Aug 26, 2011
2
0
1
3 jaar geleden heb ik samen met mijn vriendin een homestay overgenomen in Padang Bai. Door andere zakelijke activiteiten hebben we er geen tijd meer voor.

Inmiddels is het een goedlopend bedrijf geworden. Het contract met de eigenaar loopt nog 6 jaar door en is te verlengen.

Is er iemand die het leven in Nederland niet zo leuk meer vind en met een kleine investering een positieve wending aan zijn leven wil geven, dan is hier je kans.

Vraagprijs 25.000 euro
 

gilbert de jong

Active Member
Jan 20, 2009
3,198
3
36
Panji, Singaraja.
25.000 euro voor overname leasecontract 6 jaar met optie tot verlengen, dus 25k inclusief de naamsverandering in de contracten? Huurtermijn-verlenging is hoeveel jaar?
Prijs om te verlengen vooraf vastgelegd met de eigenaar?
is deze leaseprijs compleet met alle benodigde vergunningen? wie is verantwoordlijk voor (groot) onderhoud, zoals bijvoorbeeld dakreparatie?

hoeveel kamers , conditie meubels, andere faciliteiten?

Alvast bedankt voor je reactie, groet Gilbert K de Jong
 

remcok

New Member
Aug 26, 2011
2
0
1
homestay padang bai.

Hallo Gilbert,

Prijs en looptijd om te verlengen is niet afgesproken met de eigenaar. Dit is aan de nieuwe gebruiker.

De gebruiker is verantwoordelijk voor al het onderhoud gedurende de looptijd van het contract.

4 kamers en een restaurant voor ca. 40 personen.

Voor de rest zal je er naar toe moeten om te gaan kijken.

Remco Knijnenburg
 

spicyayam

Well-Known Member
Jan 12, 2009
3,594
342
83
You might get more interest if you write in English or add some pictures :icon_biggrin:
 

gilbert de jong

Active Member
Jan 20, 2009
3,198
3
36
Panji, Singaraja.
na het volgen van je link Hugo, waarvoor dubbel dank :icon_wink:
moet ik concluderen dat deze Remco Knijnenberg liever geen zaken doet met iemand die weet hoe alles werkt hier op Bali.
Alsof dat eigenlijk niet genoeg is, kan ik hier nog aan toevoegen dat bamboo al te koop is voor maar 25.000 USD, waar je nog flink op kan afdingen aangezien de zaak illegaal word gerund.