Begeleiding Nederlandse taal & Indonesische taal leren

MiSO

Member
Jul 29, 2009
400
0
16
Dit subforum wordt weinig gebruikt, maar ik zal mijn bericht ook in het Nederlands plaatsen.

Ik zoek iemand aan wie Nederlands kan leren, en van wie ik Indonesisch kan leren.
Bij voorkeur een kind. Dit zou mijn 1e keuze zijn, want een kind is speelser en leergieriger, maar een volwassene is "ook ok". :D

Ik heb kinderen begeleid met een taalachterstand in de leeftijd van 6-12 jaar.
Ook heb ik buitenlanders begeleid als vrijwilliger.

Omgeving: Seminyak.

Ben jij degene die ik zoek of ken je iemand die in het plaatje past, PM me maar.
 

MiSO

Member
Jul 29, 2009
400
0
16
Haha... hey schoffie, heb je niets beters te doen dan MiSo op de vingers te tikken... met een liniaal zoals vroeger...? Haha...

Op je vragen:
Ya, heb zelfs spiaakgebjek.
Ya, hoe ouder ik word, des te kinderlijker en kindser ik word.
Ya, ik ben een buitenlander ten top.

Snel typen is niet altijd lonend, en al helemaal niet op dit tijdstip...

Te veel bijdehandjes gegeten vanochtend, he? Of je komt uit Amsterdam...Hahaha...
 

gilbert de jong

Active Member
Jan 20, 2009
3,198
3
36
Panji, Singaraja.
hahaha, idd teveel bijgoochems gegeten vandaag en dan kom ik ook nog eens uit A'dam. dus dat is dan al dubbel, daar komt nog bij dat ik m'n lolbroek aan heb :lol:
btw, als ik je al ergens mocht tikken met een lineaal, dan zou dat niet op je vingers zijn hoor :wink: .....denk maar aan waarom je die fiets wil kopen, en die post waarin je zegt dat het daarmee wel goed "zit" :lol: ....
 

adidasjacket

New Member
Oct 8, 2010
18
0
1
Freiburg im Breisgau
Hello,
Sorry to post this in English.
I am looking for someone (native speaker) who can teach me Dutch in a easy, clear way.
I speak English and German and now I'm planning to learn Dutch. I've been there and I really wanna go back there again someday.
If you have infos please PM me. Thank you.

Ina