Red Lady
:lol: Hoi , Ik ga van 7 maart tot 7 april naar Bali 8) . Ik ga eerst twee weken in de ashram van Ratu Bagus (in de buurt van de vulkaan Agung) verblijven en dan op mijn eentje de resterende twee weken wat rondtrekken... Weten jullie nog leuke plekjes? Hoe zit het met het vervoer? En waar kan ik goedkoop overnachten? Kan je gemakkelijk euros omwisselen in Rupiah of best dollars meenemen? Is het veilig om alleen als vrouw rond te trekken? Als er nog avontuurlijk zielen op Bali verblijven, laat gerust iets weten... Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, he!!! Grtz, red lady :twisted:
Bert Vierstra
Leuke plekjes ? Bali is 1 groot leuk plekje !Als je durft kan je een brommer huren, en anders kan je met BEMO's, die kleine busjes over het hele eiland komen. Ook dit laatse vraagt enige oefening. :)Goedkoop overnachten kan je overal. Homestays te over.En daar vind je vast ook wat zielen....(BTW, 7 maart is al voorbij hoor !)
Red Lady
Hoi,Tnx for the info!!Ik zit al met mijn hoofd in Bali!! 8) Vertrek dus volgende week 7 april en blijf er tot 7 mei :lol: Grtz,Red Lady