rien.gluvers
Op mijn vakanties op bali hebben ik een jong echtpaar leren kennen dat ik graag wat verder op weg zou willen helpen. Dat zou natuurlijk kunnen met het gewoon overmaken van wat euro's, maar zelf geef ik de voorkeur aan iets meer structureels. Nu weet ik van haar dat zij nogal handig was met de computerkassa en de kas in het restaurant waar zij werkte. Omdat zij nu echter moeder is geworden van een zoon (imiddels drie maanden) en geen oppas/familie dichtbij heeft, moest ze deze baan opgeven. Waar ik nu aan denk is om haar de mogelijkheid te bieden een computercursus te volgen. Ik vraag me hierbij echter af- is er vraag naar mensen met een dergelijke opleiding- is er in de buurt van sanur of denpasar een dergelijke opleiding- zo ja, wat kost zo ietsWeet een van u hierover meer dan hou ik mij graag aanbevolen.Ook als u andere/betere ideeen heeft om hen vooruit te helpen dan hoor ik dat graag. Het idee van de jonge moeder in een "sjoppie" met de baby kruipend over de winkelvloer spreekt mij niet zo aan.