MiSO
Ongelooflijk maar waar: ik probeer al een half jaar mijn bankpassen op mijn nieuwe (NL) adres te ontvangen. Wijzigingsformulieren vanuit 3 landen naar de ING opgestuurd, wat bleek: mijn handtekening bleek niet in het systeem te staan, dus het adres werd keer op keer niet gewijzigd. En de handtekening moest via een speciaal formulier doorgegeven worden, en het kon niet worden opgestuurd naar het buitenland of worden ge-emaild (yeah, right...) De bankpassen werden tot 4 keer opgestuurd naar mijn oude adres, en deze werden niet ontvangen of onderschept. Elk alternatief die ik aanbood, werd van de hand gedaan. " Nee mevrouw, zo werken wij niet, dat is tegen ons beleid".Na een boekwerk aan correspondentie heb ik deze week een final email gestuurd waarin stond dat ik ING's laconieke houding in deze kwestie teleurstellend vond en dat ik in alle ernst overwoog om van bank te veranderen. Haha... een dag later word ik benaderd! (toch maar wat vaker boos worden...) En vandaag is er van alles en nog wat gefaxt...ja, u leest het goed, g-e-f-a-x-t. Scannen en emailen..."liever niet mevrouw, want de kans dat het bij de juiste persoon terecht komt, is klein"...Welnu... de oplossing? Via fax een adres op Bali doorgegeven, wanneer de passen eenmaal ontvangen zijn, moet ik mijn nieuwe Nederlandse adres opgeven. Zo heerlijk omslachtig, maar goed, het is in de pipeline. Nu nog afwachten hoe lang de post er over doet...ING...denkt zeker niet met u mee!Zo zie je maar, niet alleen Indonesie, maar ook Nederland kan er wat van. Dat hele visa-gedoe hier... valt eigenlijk best wel mee.... :D Ik ben vooral blij, eindelijk gaat de kantoorpikkel er iets aan doen. Yes!
Renco
[b]heb je ze nu wel?en hoe is het allemaal gegaan :) mag ik vragen wat je op bali doet?[/b]mag ik vragen hoe het allemaal is gegaan ofdat je ze binnen heb gekregen denk dat het vrij lastig is om iets te regelen vanuit het buitenland.mag ik vragen wat ej op bali doet?groetjes,renco
Renco
[b]wist ik niet :D[/b]Renco...je reageerd op een post van een jaar oud..en MiSo zit volgens mij (maar weet t niet zeker) ergens in Thailand op t moment.[/QUOTE] ok dat wist ik niet dat hij in thailand zit daar ben ik laatste 4 jaren geweest en beviel goed maar nu heb ik indo vriendin binnenkort mijn vrouw omdat we trouw plannen hebben.