Anton
Die gekke persoon wie probeerde om koningin Beatrix en in het proces te berokkenen dat die anderen doodt en op een of andere kerel let proberend om somebody het leven te redden was zo droevig wat de wereld die is ook komt? :cry:
Pa_Yan
Am asuming that your not Dutch Anton, but what were you trying to say?
Anton
ik veronderstel ik zou moeten opgeven sprekend het Nederlands nu ik die niemand me begrijpt ken, was de post over wat in Holland op het weekend met uw koningin Beatrix gebeurde. :cry:
gilbert de jong
Lijkt me vrij duidelijk wat Anton probeert over te brengen. Zijn Nederlands is vandezelfde kwaliteit als vele marokanen/turken/afrikanen die al jaren in Nederland verblijven. Maar aangezien hij(Anton) niet in NL verblijft vind ik het knap dat hij het probeert. Daar boven op komt nogeens dat hij interesse toont voor de Koningin van mijn kikkerlandje. Maar aangezien jij Pa yan, het niet snapt zal ik het wel effe duidelijker voor je maken...What an awful thing to happen..somebody trying to hurt/kill the Queen and in the proces of trying, hurt many bystanders. Seeing someone whos trying to safe someone's life.. was very sad, what is becoming of this world??
gilbert de jong
Like I said Anton, I understood what you awere writing, your dutch is pretty understandable.Good on you for trying to reach out to the dutch, some dutch are somewhat smart *sses, and need to put someone down or critise someone, to make them self feel good.So keep it up with the dutch language.
Anton
Dankt gil voor de aanmoediging hoewel ik bahasa Indonesir werkelijk zou moeten leren maar ik dacht ik sommige van die Nederlander uit of houten werk zou spoelen. :P Nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Pa_Yan
Dankje Gilbert voor je commentaar :( . Met het verkeerde been uit het bed gestapt? De strekking van Anton's verhaal was me duidelijk, maar wat hij precies schreef was me onduidelijk. Dankje dat je me duidelijk hebt gemaakt wat hij precies probeerde te vertellen. Mijn opmerking was er niet opgericht om te critiseren of me beter als iemand anders te voelen. Not all Dutch are smartasses, are they Gilbert?
Anton
Dat is o.k. Mr pa_yan ik vergeeft u voor het begrip van me niet :D mijn Nederlands is bijna slecht zo zoals mijn Indonesir maar ik zou me werkelijk op mijn bahasa Indonesir moeten concentreren maar misschien kan ik wat meer Nederlands verleiden om te komen en dit forum te delen en dan kunt u kerels uw verhalen ook delen 8) Nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Pa_Yan
Hallo Anton,Je doet een moedige poging om je in het Nederlands uit te drukken. Vat mijn vragen niet op als kritiek, maar als interesse in hetgeen je zegt. Je Nederlands is in elk geval beter als mijn Indonesisch. Ik hoop dat je me begrijpt :) .
gilbert de jong
hee pa yanVolgens mij had ik die twee berichten gesplitst, zodat jij je niet persoonlijk beledigd zou voelen. Nu ik het zo terug lees, kan ik begrijpen dat jij je aangesproken voelde en daarvoor mijn excuses.Maar dat neemt niet weg dat... SOME dutch are smart*asses (present posters not included) :lol: Hoewel als ik smart*asses vrijelijk zou vertalen naar Nederlands, zou het iets zijn van net nederlands 'betweter' of *ikel/*ul op z'n amsterdams :lol: en als ik voor elke keer dat iemand mij een harteloze *ul een kwartje had gekregen, was ik nog rijker geweest :mrgreen: .Dus ja afentoe ben ik wel een smart*ss. Maar dat terzijde, sorry nogmaals Pa yan voor het misvertand dat ik heb gecreeerd.Btw, is er al enige duidelijkheid omtrent het motief van de zondagsrijder?Groetjes, Gilbert.
Pa_Yan
Geen probleem Gilbert, iedereen is eigenwijs op z'n tijd. Over het motief van de dader van de "aanslag" is nog niets bekend. Hij is afgelopen vrijdag overleden. Ik denk niet dat het ooit duidelijk zal worden waarom hij de aanslag gepleegd heeft. Het lijkt op een wanhoopsdaad van een eenling. In het AD stond het volgende verslag en ik denk dat het de situatie redelijk weergeeft. [url="http://www.ad.nl/binnenland/3192532/lsquoIk_pas_niet_in_wereld_waarin_alles_moetrsquo.html"]http://www.ad.nl/binnenland/3192532/lsq ... rsquo.html[/url]De koningin is vanavond gewoon aanwezig bij de dodenherdenking op de Dam
gilbert de jong
Ik vraag me af hoe hij in godsnaam met een 16 jaar oude suzuki swift een bus te lijf gaat, en denkt dat hij enige echte schade toe zal brengen..laat staan schade aan de koninklijke familie. Een zeer gestoord persoon, gedreven door teleurstelling op teleurstelling in zijn eigen kunnen, en dan de schuld afschuiven....Thanks voor die link, ben nu redelijk up 2 date.
Anton
Im gelukkige beide hebben u aardige mensen uw misverstand gesorteerd, en zoals voor de gekke man probeert om de koninklijke familie te berokkenen en droevig dodend die andere aardige mensen die ik zij waren enkel zeer unluck om in de verkeerde plaats, jammer genoeg heb verondersteld te zijn de man had sommige moeilijke problemen in het leven en brak en deed een gek ding deze dingen zijn niet ongewoon enkel bekijken massa het ontspruiten die schijnen om in de V.S. af en toe te gebeuren :( Nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bert Vierstra
Het schijnt begonnen te zijn met het brabbelen in een voor hem vreemde taal... 8)
gilbert de jong
hahaha :lol: , 8) Bert.
Anton
Dank u Bert voor uw vriendelijke woorden. :P Nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bert Vierstra
Geen punt joh. Misschien eten we noges een broodje halfom, een haring met uitjes, een Belse puntzak of een broodje shoarma (das toch ook typisch Nederlands?) op de Cuyp. Gezwelllig.
gilbert de jong
Damn Bert...Daar noem je nou net een paar dingen die ik probeerde te verbannen uit mijn geheugen :wink: , hahaha. Krijg er honger van, en ookal is het een vreemde combinatie, als die dingen nu voor me op tafel zouden staan zou ik het allemaal op(vr)eten, hahaha. Met als het effe kan een koude heineken van de tap om alles weg te spoelen :D .
Bert Vierstra
Nou, een koude Heineken ligt gewoon by de Indomaret hoor...
gilbert de jong
Yep, I know.Maar van de tap smaakt toch lekkerder.