teun
Wij zouden graag wat nederlanders in bali te ontmoeten, om en ervaringen op te doen met elkaar en misschien een band te bouwen, want bali lijkt erg klein. Mijn vrouw voelt ook dat ze waarschijnlijk vrouwelijk gezelschap zou kunnen gaan missen, welke vrouw heeft daar wat ervaringen mee?Wij zijn van plan in juni of juli naar bali te gaan.
Bert Vierstra
Hi, er zitten er wat in Noord Bali, zoals ik en nog wat, ook nederlandse vrouwen..Je bent welkom...
teun
[b]dank je voor de welkom[/b]Bedankt Bert, als we er zijn kan je ons misschien laten weten waar we jullie kunnen vinden want we zijn van plan zo nu en dan er tussen uit te piepen en zou leuk zijn te onmoeten. doei teun en manon
Bert Vierstra
The Dutch Hangout Cafe Lumbung, Lovina...Mail me maar als je komt....
arnold
Hi BertIk had je al langer op de korrel. Maar nu zie ik in een keer je cafe voorbij schuiven. Is jouw stek ook een ontmoetingsplaats voor Expats, dutch hang arounds en andere interessante mensen die vanalles weten over een business opzetten in Indonesia. Zoals ik al links en rechts gelezen heb, zit er tussen jouw oren gigantisch veel info. Het lijkt me leuk om met jou en diverse andere mensen van gedachte te wisselen over de laatste stand van zaken mbt het opstarten van een zaakje. Op de site heb ik ook al veel gelezen, maar nu nog een keer punt voor zaken laten passeren. Medio eind augustus, begin september staan gepland om Bali binnen te vallen. Daarvoor verblijf voor oa familiebezoek in Jakarta. Ik kijk uit naar je reactie :P
Bert Vierstra
Op de korrel? Je gaat toch niet schieten he?Lovina, of Singaraja is natuurlijk veel rustiger dan het zuiden van Bali.In het zuiden is wat betreft het "leren" van expats een betere stek....Maar je bent welkom...
arnold
Bedankt Bert, zorg maar dat je eind augustus, begin september verse thee in huis hebt. Ik ben een van die nederlanders die geen koffie lust. Kun je mij eventueel jou adres even persoonlijk sturen, bedankt