yang peduli
Hallo,Ik ben naarstig op zoek naar een piano stemmer in Bali.Kan iemand mij helpen aan een adres?Bij voorbaat mijn dank!Wybe
teun
[b]piano tuner[/b]"k stel voor dat je een advertentie zet in de baliadvertiser, teun :P
nelis
Hi Teun,van de week kwam mijn pianostemmer om voor de laatste keer onze pianola te stemmen. Ik vroeg of hij ook wel in Bali wilde komen. Zijn antwoord was, als ik genoeg klanten kan krijgen die mijn overtocht en werktijd + accomodatie betalen "Ja" Wij wonen in Aussie en vertrekken naar Bali op 12th.July. Ik zei " je moet ons een prijs opgaven geven dan kunnen we misschien een paar mensen krijgen en de kosten onderling verdelen.Groetjes,Jogry
teun
Geluk ermee maar ik denk niet dat er erg veel piano's in bali zijn?? maakt de atmosfeer die niet kapot en onstembaar omdat het zo varieert? Ik laat de mijne thuis maar zou het wel heel graag meenemen naar bali..
jogry blok
Hi Teun,Ik denk dat je al inmiddels aangekomen bent op Bali, en mijn antwoord op je vraag piano meenement komt te laat.Wij hebben onze antieke Pianola meegenomen en na 2 jaar aan de zee huis heeft de pianola geen last. We hebben echter een verwarmings apparaat in de pianola.Plezier in Bali