Wouter
Hallo mede Forum leden, Leuk om te zien dat er redelijk wat Nederlanders in Bali rondlopen en in contact met elkaar staan. Bert, ik heb je al eens op het expat forum gezien, maar had geen idee dat je Nederlands was!! Wel leuk om er hier zo achter te komen, echt een gaaf forum!! Ik ben zelf ook van plan Bali op te komen zoeken en hopelijk mijn thuis te maken. Ik kom er zelf vaak, ben kwart Indonesisch, en ben er helemaal verliefd op geworden. Aanstaande zomer wil ik sowieso proberen een aantal maanden werkervaring op te doen, betaald of stage, het maakt me niet zoveel uit :). Ooit hoop ik als ondernemer Bali te helpen ontwikkelen en wil aldaar via werk eens kijken wat daar allemaal te doen is. Voor de mensen die denken: he misschien hebben ik wel wat voor je.. ;) ik ben een derdejaars student International Business Administration op de Erasmus Universiteit te Rotterdam en helemaal gek van surfen. Ik bedank de geinteresseerden voor hun tijd, mochten ze mijn korte introductieverhaaltje gelezen hebben, en hoop hier vaker langs te komen om zo leuke contacten op te doen. Vriendelijke groet, Wouter van Reenen
jannedeboer
Hee Wouter,Goed bezig met zulke concrete plannen!! Bali is te gek. Ik ben op dit moment ook bezig met mijn stage op Bali, zit er nu zo'n 8 maanden. Internationale management opleiding.Ook ik wil proberen te blijven maar dat ligt vrij lastig aangezien de lonen hier zo veel lager liggen. Momenteel heb ik wel iets interessants lopen maar over sommige zaken moet nog onderhandeld worden. Weer lastig, aangezien ik niet echt weet wat een normaal bedrag is om te vragen. We'll see.Succes ook met jouw plannen en enjoy Bali!