grayburn
Hoi,Ik zal me even voorstellen..Mijn naam is Ton, getrouwd met een Balineese en we zijn woonachtig in Nederland.We verblijven doorgaans eens per jaar bij familie en/of vrienden in BaliOp het moment zijn we een huis aan het bouwen in de omgeving van Lovina.Ik ben dit Forum bij toeval tegengekomen tijdens het surfen, Bert mijn complimenten! een uitstekende bron met een schat aan informatie.Op het moment verblijven we in Nederland vandaar ook het volgende verzoek:Ik ben op zoek naar een dokter in de regio Singaraja, een betrouwbaar adres.Het is voor een kind van een lokale vriend van ons.Het gaat om vooronderzoek, vermoedelijk zullen ze in een ziekenhuis in DenPasar uitkomen (info over een goed adres aldaar is natuurlijk ook welkom)Groeten TomOm santi santi santi oM
Bert Vierstra
Dokter Handra,Zit net naast het nieuw gebouwde ziekenhuis, vlak bij waar ik woon, in Singaraja dus.Iedere dag spreekuur, van 8-9 and 18-21 Tel 0362-23798
pelpinda
Bert, heb je ook het adres en een telefoonnummer van het prive ziekenhuis in Singaraja? Mijn ouders gaan binnenkort en zijn niet meer zo jong. Mocht er iets aan de hand zijn, dan weten ze waar ze naartoe moeten of welk nummer ze moeten bellen.Klopt het dat het alarmnummer 911 is?